• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Korzyści i wyzwania związane z elektronicznymi kartami zdrowia.

Reklama może być ściśle związana z siecią internetową, a bardziej konkretnie, ze stronami internetowymi, na jakich będzie umieszczona. Dostosowanie treści reklamy do treści strony, na jakiej ona występuje jest uniwersalnym przedsięwzięciem promocyjnym w Internecie. Jeżeli jest ona w jakiś sposób powiązana z wiadomością, której poszukuje użytkownik w sieci, jest możliwe, że zaciekawi się on przekazem tej reklamy. Taka promocja określana jest reklamą kontekstową, której jednym z wariantów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. gdy internauta wpisuje ciekawiące go słowo w wyszukiwarce, wyświetlają się listy witryn związanych ze słowem kluczowym, oraz reklama kontekstowa. Jeżeli opłata, jaka jest tu nadrzędnym warunkiem na pojawienie się reklamy, jest odpowiednia, to adres do konkretnej witryny reklamującej zostanie wyświetlony na górze spisu witryn, jakie są rezultatem szukania. zatem na reklamę takąż natrafiamy bezwiednie oraz tak naprawdę przypadkowo, biorąc korzyści z wyszukiwarki w sieci lub natrafiając na pewien serwis internetowy.

1. Wejdź

2. Dowiedz się jak

3. Blog

4. Dowiedz się teraz

5. FAQ

Categories: Medycyna

Comments are closed.